 | Redakcja czasopisma „Rzecz o Biznesie” przekazała naszej firmie bardzo radosną wiadomość, iż marka „Bloco” została uznana za Odkrycie Roku 2011 w programie „Laur Konsumenta/ Klienta 2011”. |
W uzasadnieniu czytamy:
„Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających klientów. Dotyczy ona również produktów, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa; produktów, które przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc. ) oraz tych, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta.
O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy ich odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu ich popularności.
„Laur Klienta” to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniesie producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności
w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – Kowalski Pro Media – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta.
Laur Klienta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji”.
Wszystkim naszym partnerom handlowym, a za ich pośrednictwem wspólnym Klientom, dziękujemy za oddane głosy i życzymy udanej zabawy z produktami marki „Bloco”.